zaterdag 14 december 2013

One hundred push ups challenge


Zojuist mijn eerste stap gemaakt. Ik ben begonnen met de One Hundred Push Up Challenge. Je begint met een test hoeveel je achter elkaar kunt doen. Ik heb 10 push ups gedaan. Netjes gezien ik paar jaar geleden met moeite 1 kon doen. Heb nog gelukkig een beetje kracht. Ben ik heel tevreden over. 

Met push-ups versterk je niet alleen je armspieren, maar ook de spieren in je borst, rug, heupen, bekken, benen en vooral, je buik.

Wil je ook mee doen dan kan dat via volgende link:
HundredPushUps.com.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ben een beetje uit m'n workout routine, manlief is nu gelukkig ook bezig dus dat helpt wel met m'n motivatie :)
    Ik doe nu ook elke dag planking (pijnnn!) haha maar wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Tammie we moeten er weer tegen aan! Planking is echt zwaar...maar echt een goede oefening. Door gaan :) xx

      Verwijderen
  2. Ja absoluut, ga er zeker mee door! Ik ben heel langzaam aan 't opbouwen, momenteel erg druk maar ik zie 't als een challenge om in de drukte toch nog een vaste routine (zowel gezond eetpatroon als workoutroutine) op te bouwen en vast te houden. We gaan ervoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen