donderdag 19 december 2013

Fitness: Hiit met Melissa Loja


Melissa Loja is co host bij de Dailyhiit.com. Ze viel me gelijk op en vond via de Dialyhiit haar Youtube kanaal. Ik stond versteld van haar body, maar ook van haar  workouts. Ze maakt geen grappen.


Ik ben van plan om binnenkort een workout challenge van haar te gaan houden en kijken hoe het me bevalt. Het is ziet er allemaal echt heel goed uit. Haar workouts zijn over het algemeen langer dan die bijvoorbeeld van Zuzka Light (mijn favoriete fitness guru op Youtube). Maar de impact is volgens mij echt groot gezien de oefeningen die ze doet. Kon het niet laten om het met jullie te delen.

Hier één van haar workouts die ik van haar Youtube kanaal heb gehaald.



Ik zou zeggen neem een kijkje op haar Youtube kanaal en op de Dailyhiit.com.

xx


2 opmerkingen:

  1. Leuk berichtje, ik kende haar nog niet van YouTube. Zelf doe ik ook dit soort oefening thuis en daarnaast ga ik een paar keer per week naar een crossfit sportschool. Erg leuk en je blijft gemotiveerd, EN het is ontzéttend uitdagend, zwaar, maar is tegelijkertijd voor iedereen op zijn/haar eigen niveau.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dit, ik ben altijd op zoek naar nieuwe oefeningen, dus ik ga zeker even kijken of zij wat origineels toe te voegen heeft aan mijn workouts. Ik hou ervan om mijn oefening thuis te doen, lekker in mijn eigen omgeving. Dit soort filmpjes zijn dan dus echt super handig!

    BeantwoordenVerwijderen