zondag 15 december 2013

e.l.f. Cosmetics bevat geen dierlijke bestanddelen

Wat ik heel leuk vind is om nieuwe informatie op te zoeken over mijn nieuwe lifestyle. Vanavond ging ik op zoek naar vegan cosmetica die betaalbaar is. Zo kwam ik e.l.f. cosmetics tegen. Wist niet dat hun producten dierproefvrij zijn en geen dierlijke bestanddelen gebruikten. Ik kan daaruit halen dat hun producten vegan zijn?
Dit staat op hun filosofie pagina: e.l.f. test niet op dieren… en geen enkel product bevat dierlijke bestanddelen. De samenstelling van alle e.l.f. producten wordt duidelijk vermeld en is conform aan de Europese wetgeving.
Lieve lezer als jij een betaalbaar vegan cosmetica merk kent, laat dan een bericht voor me achter. xx

2 opmerkingen:

  1. Mooi dat je aan 't groeien bent naar vegan (of ben je al volledig vegan? :))
    Wist niet dat e.l.f. onder vegan cosmetica viel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee kom niet eens in de buurt...hie hie...ik eet nu grotendeels vegetarisch. Maar wil langzaam naar het veganisme toe groeien.

      Verwijderen