donderdag 28 maart 2013

Veggie dag 5 + dagmenu

Heel saai, maar vandaag ging het weer goed. Ik had alleen na het boodschappen doen trek in iets lekkers. Iets kleins en ik realiseerde me in het winkelcentrum dat ik eigenlijk niets kon kopen. Alle snacks zijn van vlees. Een Turkse pizza, no can do! Bij de toko, no can do! Bij de snackbar, maar die was gesloten wegens vakantie. Alles wat ik verzon was van vlees. Ben toen naar de groenteboer gegaan en heb een klein bakje salade gekocht. Smaakte heerlijk! Was even confronterend, maar het was geen verleiding. Ik wil geen vlees eten. Ik sta echt achter mijn keuze. Ik ben een vegetariër en ik ben er trots op.

Mijn darmen zijn ondertussen tot rust gekomen. Ik heb 's avonds geen last meer van een opgeblazen buik. Op het toilet gaat het er ook lief aan toe. Geen pijn meer. Mijn lichaam heeft rust. Jeeh!

Vandaag gegeten

Ontbijt:
2 appels
2 volkoren boterhammen met eiersalade

Lunch:
2 bruine boterhammen met appelstroop

Tussendoor:
komkommer salade met rode ui en zilveruitjes

Avondmaaltijd:
pasta salade met oosterse wokstukjes, rode pesto, olijven, tomaat en komkommer

Tussendoor:
waterijsje
6 dadels

Quote of the day
No matter what you're going through, there's a light at the end of the tunnel and it may seem hard to get to it but you can do it and just keep working towards it and you'll find the positive side of things.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten