maandag 1 april 2013

Dag 8 veggie

Gisteren was ik een week vegetarisch. Ik ben kei trots op mezelf. Het gaat allemaal al vanzelf sprekend. Ik heb er totaal geen moeite mee om geen vlees te eten. Ik ben er helemaal overheen. Het kost me 0.0 moeite om vegetarisch te eten. Het is een fijn gevoel als je achter een keuze staat.

Ik gebruik nu ook geen zuivel producten meer. Ik heb voor de gein amandel melk gekocht ondanks het aan de prijzige kant was. Moest het een keer proberen gezien anderen er zo positief over zijn. Maar ik blijf toch in het vervolg netjes bij de sojamelk. Ik vind de smaak veel lekkerder. Tenminste het eigen huismerk van de AH. Het heeft een vanille smaak wat ik zelf heel lekker vind. Ik gebruik sojamelk alleen voor mijn havermout ontbijt verder drink ik geen zuivel producten. Geen behoefte aan.

Mijn favoriete havermout ontbijt

Een beker sojamelk
7 handjes vol havermout
2 handjes vol rozijnen
1 handje vol goji bessen
1 banaan
kaneel

In een pan de sojamelk, havermout, rozijnen en kaneel opwarmen en heel even laten koken totdat alles indikt. Pan van het vuur af en de havermout in een kommetje doen. Hierop plakjes banaan en gojibessen. Jam jam eetsmakelijk!

Op naar week twee om volledig vegetarisch te zijn! I'm proud!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten