woensdag 27 maart 2013

Veggie dag 4 + dagmenu

Vandaag ging het weer lekker. Ik heb deze keer totaal geen moeite om vegetarisch te eten. Ik sta echt achter mijn besluit. Veganisme is mijn doel, maar voor nu blijf ik vegetarisch. Ik kan nu genieten van mijn eitje en kaas. Morgen sla ik genoeg sojamelk in. Zuivel schuif ik wel aan de kant. Ik drink dat sowieso niet veel. Eigenlijk helemaal niet. Yoghurt als ik dat eet dan is het altijd sojayoghurt. Ik ben echt heel gelukkig nu met mijn keuze. Ik voel me goed. Er is een grote last van mijn schouders. In de toekomst zal ik ook de eieren en de kaasjes laten staan, maar voor nu is het goed.

Vandaag gegeten

Ontbijt:
Havermout met banaan en kaneel

Tussendoor:
appel

Lunch:
1 bruine boterham met broccoli, ei en sinaasappel

Avondmaaltijd:
1 bruine boterham met broccoli en ei

Quote of the day
Count your blessings not your problems.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten