maandag 17 februari 2014

Bright light on Youtube Dara Dubinet

Het is nu een tijdje geleden, maar ik volg Dara Dubinet met veel plezier via Youtube. Dara deelt heel veel informatie over gezondheid en lifestyle. Haar way of living is raw food. Maar je hoeft geen raw foodist te zijn om haar te volgen. Ze laat ons zien hoe je heerlijke gezonde recepten kan maken in een mum van tijd.


Maar dat is het niet alleen. Ze is heel vriendelijk en ik vind dat haar persoonlijkheid van het beeldscherm afstraalt. Ze is echt een fantastisch mens. Wil je gezonder en fitter worden dan is dit Youtube kanaal van Dara een echte aanrader! Ik zelf heb als doel veganist te worden. In mijn hart zou ik heel graag een raw foodist willen zijn, maar de prijskaart is te hoog gegrepen voor mij. Maar als onderdeel van mijn dieet wil ik het zeker gaan doen. Zoveel mogelijk rauw eten. Wat niet gekookt hoeft te worden kook ik niet. Ik ga proberen zo schoon mogelijk te eten. Door Dara ben ik echt steeds bewuster aan het worden over de binnen kant van mijn lichaam. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar het begin is er. 



Ik zou zeggen neem een kijkje op haar Youtube kanaal en je zal zien hoe je met sprongen vooruit gaat met je gezondheid. Heel leerzaam. Enjoy!

Dara's Youtube kanaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten