maandag 20 januari 2014

Mijn doel om vegetariër of vegan te worden

Met mijn doelstelling gaat het heel goed. Ik eet nauwelijks vlees of dierlijke producten. Ik ga meer de veganistische kant op dan de vegetarische. Het gaat prima zo. Ik mis het vlees eigenlijk niet. Maar om mezelf al een vegetariër te noemen is nog niet een feit. Ik weet dat ik nog wel af en toe een kippetje wil eten. Ben gewoon even heel eerlijk. Maar ik vind het al knap dat ik zeker nu 5 a 6 dagen per week vegetarisch eet. Ik voel me goed. Gaat goed zo. Ik merk het alleen niet op de weegschaal. Ik val niet sneller af nu ik stukken minder vlees eet. Geen verschil of ik nu vlees eet of niet. xx Babs

2 opmerkingen:

  1. Check this! Geweldige transformatie :)
    http://jennynotketo.tumblr.com/post/55868018091/keto-magic-this-inspirational-girl-did-it-for

    BeantwoordenVerwijderen