zaterdag 25 januari 2014

Denk dat ik deze week niets kwijt ben aan gewicht

Maandag ga ik me wegen, maar ik kon het niet laten om in de tussentijd op de weegschaal te gaan staan. Ik ben deze week niets afgevallen. Ik ben zelfs iets aangekomen. Iets van 600 gram. Snap er geen fluit van. Maar ik weet wel dat ik niets aan lichaamsbeweging doe. Dus heb ik met mijn moeder afgesproken dat we deze week gaan wandelen. Ook ga ik proberen het hardlopen op te pakken en hier en daar een paar gewichthef sessies. Morgen ga ik een workout plan voor de week opstellen. Want het kan zijn dat je een weekje niets kwijt raakt maar dan kom je niet aan omdat je veel aan beweging doet. Dus ik moet er tegen aan wil ik gaan afvallen. Ook heb ik gisteren een patatje op. En dat vind ik zo moeilijk. Want ik wil gezellig mee eten. En hoe kan ik me beheersen als ik kook. Ik heb niet een groot bord op. Een kleine portie, maar ik denk dat het niet werkt als ik 1 keer in de week patat eet. Jammer genoeg is mijn oven kapot anders kon ik aardappels bakken in de oven. Maar ik moet gaan sporten om echt verandering te ondervinden. xx Babs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten