zondag 24 maart 2013

Nep vlees smaakt naar echt vlees

Bij het jubileumfeest van de kerk heb ik vlees gegeten. Tenminste ik dacht dat het vlees was, maar het was vegetarisch. Ik stond perplex. Ik heb in de afgelopen jaren mogen vernemen van verschillende mensen dat in Amerika en zelfs op Curaçao vegetarische vlees verkrijgbaar is wat precies naar vlees smaakt en eruit ziet als vlees. Jammer genoeg zijn deze producten wel aan de prijzige kant. Maar voor een speciale gelegenheid is het echt een geweldige optie om jezelf te verwennen. Wilde dit graag met jullie delen.

Zodra ik zelf bij deze slager wat heb besteld zal ik er een review over schrijven. De Vegetarische Slager. Menno bedankt voor het delen van deze link. Tijd geleden was ik deze site tegen gekomen, maar wist de naam niet meer (hoe kan je zoiets vergeten :)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten