woensdag 8 januari 2014

Loop achter met de push up challenge

Wegens de feestdagen ben ik een beetje in de mist gegaan met de push up challenge. Maandag ga ik deze weer oppakken. Ook ga ik ook weer mijn gewichten erbij nemen. Ik zal mijn workouts met jullie delen.

Ik zit er ook aan te denken om het hardlopen weer op te pakken. Ik ga dan rustig beginnen met de 5k onder de knie te krijgen. Uiteindelijk wil ik voor april weer in de routine van de 10k zitten. Ik heb me dit jaar nog niet opgegeven voor de ABN Amro 10k marathon. Ik kijk eerst hoe alles gaat. Maar ik denk dat ik dit jaar wel ga mee doen. Hopelijk valt er dit jaar niet weer een potje chocolade pasta uit de koelkast op mijn teen zoals vorig jaar. Dat was echt balen zat ik met een gekneusde teen en ik kon ik dus niet mee doen met de 10k marathon. Ik verzamel medailles. Ik heb nu de 5k medaille en de 10k medaille van de Ladies Run.

Ben super benieuwd hoe snel ik alles kan opbouwen. I want to be in top shape again!

xx Babs

4 opmerkingen:

  1. Wohoo! Go for it!
    Goed bezig, ben benieuwd naar je workouts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Barbara,

    Moeilijk hè, om de draad weer op te pakken. maar je bnet er weer aan begonnen, dat is het belangrijkste. Ben zelf afgelopen jaar 15 kilo afgevallen. Wil er nu nog 5 zodat ik op 65 kilo kom. Maar de laatste loodjes zijn het zwaarst...
    Heb je weleens Bikinibodymommy gezien? Dat lijkt me acht iets voor jou...

    Groetjes Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wouw wat goed 15 kilo! Ik ga gelijk even kijken naar Bikinibodymommy...thanks for sharing :)

      Verwijderen