zondag 29 december 2013

Nieuwjaar voornemens zoals gezond eten en vasten

Afgelopen week heb ik me niet aan mijn dieet kunnen houden wegens de feestdagen. Ik ben niet op de weegschaal gaan staan, omdat ik weet dat ik weer iets ben aangekomen. Het heeft nu niet zoveel zin, omdat ik tijdens de feestdagen wou genieten. Dinsdag is het oudjaar en dan wil ik zeker een oliebol eten. Maar voor het nieuwe jaar ga ik er fris en gezond tegen aan. Ik begin ook met vasten de eerste dagen, omdat ik me spiritueel wil klaar maken voor het nieuwe jaar. 2014 word een fit en gezond jaar. Alle giftige stoffen ga ik uitbannen. Ik wil helder kunnen na denken. Ik wil dat mijn lichaam wordt gereinigd en ontgiftigt. Ik wil mijn lichaam geven wat zij nodig heeft.

Hierbij wil ik iedereen een heel gezond en fit 2014 wensen. Mogen al je dromen uit komen. Vecht voor je gezondheid. Ik ga het nieuwe jaar veel met jullie delen. Op naar een spetterend 2014.

xx Babs

2 opmerkingen:

  1. Lieve Bar, een gezond en liefdevol 2014 wens ik jou en je fam toe! Ik bid dat God je rijkelijk mag zegenen en je ogen mag openen voor wat Hij je wil laten zien tijdens het vasten, geniet ervan :)

    Liefss xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie je berichtje nu pas. Jullie ook een gezond, liefdevol en gezegend 2014!

      Verwijderen