maandag 24 februari 2014

Op de weegschaal

Enige tijd geleden dat ik me  gewogen heb. Ik had een kleine terugval en stond voor een paar weken helemaal stil. Vorige week ben ik weer begonnen met mijn dieet en ik ben 1.1 kg afgevallen. Eigenlijk was ik zaterdag meer afgevallen. Ik hou me strikt aan mijn dieet maar ben toch vanochtend op eens 500 gram aangekomen. Heel vreemd. Ik denk dat ik te zout eet. Ik drink veel, maar ik moet weinig naar het toilet. Dus misschien ligt het daar aan. Ik word er ondertussen wel moe van dat mijn lichaam op elk ding reageert. Maar goed zo lang ik me strikt aan mijn dieet houd dan moet het allemaal er van zelf af gaan. Ben het zo zat. Ik wil mezelf niet eens aan kijken in de spiegel. Ben het grote formaat meer dan zat. Ik ben dit niet. Ik ben sprinkhaan zoals mijn oom mij altijd noemde. Ik weeg nu 82.1 kg. Maar toch moet ik kijken naar wat ik tot nu toe ben afgevallen en daar trots op zijn. Ik ben in totaal 4.8 kg afgevallen. Bijna 5 kg. Het is niet veel, maar het is iets. Nog 20.1 kg te gaan.

2 opmerkingen: